شما ثانیه دیگر به♦♥♦ علم و فرهنگ ♥♦♥ منتقل می شوید

ال جی فبلت جدید 5.5 اینچی عرضه میکند!

علم و فرهنگ

تبلیغات

ال جی فبلت جدید 5.5 اینچی عرضه میکند!

  

تلفن جدید اوپتیوم ال جی با صفحه 5.5 اینچی تمام HD قرار است اواخر ماه جاری میلادی تحت عنوان اوپتیوم جی پرو وارد بازارهای فروش شود.

 

عنوان فبلت از این رو برای این تلفن هوشمند انتخاب شده که هم ازخصوصیات تبلت و هم از ویژگیهای تلفن همراه برخوردار است.

 

فبلت (phablet)‏ اصطلاح جدیدی است که از ترکیب دو کلمه فن(phone) و تبلت (tablet) ساخته شده‌است و به ابزارهایی با صفحه لمسی گفته می ‌شود که هم خصوصیات تلفن همراه و هم تبلت را دارند. این نوع دستگاه ها از تلفن همراه بزرگتر و از تبلت کوچکتر هستند و اندازه آنها بین 4.6 تا 5.5 اینچ است.


چندی پس از آنکه تصاویر و ویژگهای جدیدترین تلفن هوشمند ال جی فاش شد ، این شرکت کره ای تصمیم گرفت که این فبلت ( تلفن- تبلت) را هرچه زودتر وارد بازار کند.

تلفن جدید اوپتیوم ال جی با صفحه 5.5 اینچی تمام HD قرار است اواخر ماه جاری میلادی تحت عنوان اوپتیوم جی پرو وارد بازارهای فروش شود.

هنوز ویژگیهای کامل و جزئی این تلفن هوشمند که به آن فبلت گفته می شود به طور کامل مشخص نشده است.

عنوان فبلت از این رو برای این تلفن هوشمند انتخاب شده که هم ازخصوصیات تبلت و هم از ویژگیهای تلفن همراه برخوردار است. فبلت (phablet)‏ اصطلاح جدیدی است که از ترکیب دو کلمه فن(phone) و تبلت (tablet) ساخته شده‌است و به ابزارهایی با صفحه لمسی گفته می ‌شود که هم خصوصیات تلفن همراه و هم تبلت را دارند. این نوع دستگاه ها از تلفن همراه بزرگتر و از تبلت کوچکتر هستند و اندازه آنها بین 4.6 تا 5.5 اینچ است.


درحال حاضر گزارشهایی که درباره این تلفن هوشمند منتشر شده با همان ویژگیهایی است که سایتهای اینترنتی درباره آن فاش کرده اند که در آن میان می توان به پردازشگر چهار هسته ای 1.7 گیگاهرتز اسنپدراگون، رام 2 گیگابایتی و دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و 2 مگاپیکسی در جلو، 32 گیگابایت حافظه داخلی که قابل ارتقا به 64 گیگابایت است، اشاره کرد.

این تلفن دارای یک صفحه شیشه ای منحنی است که براساس ادعای شرکت ال جی دارای جلوه های 2.5 بعدی است.

اوپتیوم ال جی با صفحه 5.5 اینچی در رنگهای سفید و سیاه به بازار عرضه می شود. با توجه به عرضه این تلفن پیش از برگزاری کنگره جهانی موبایل انتظار می رود که این دستگاه در کنگره جهانی موبایل که پایان ماه جاری در بارسلون، اسپانیا برگزار می شود نیز حضور داشته باشد.

محبوبیت دستگاه های فبلت از زمان معرفی گلکسی نت افزایش یافت. در ژانویه 2013 ، آی اچ اس اعلام کرد که در سال 2012،  25.6 میلیون دستگاه فبلت به فروش رفت و پیش بینی می شود که این میزان در سال 2013 به 60.4 و درسال 2016 حدود 146 میلیون فبلت برسد.

ال جی همچنین اشاره کرده است که نسخه دو سیم کارت اوپتیوم L7 II به عنوان نخستین دستگاه از این سری ابتدا در روسیه و سپس در سایر نقاط دنیا رونمایی می شود. اوپتیوم L3 II با صفحه نمایش 3.2 اینچی و اوپتیوم L5 II با صفحه نمایش 4 اینچی از جمله دیگر مدلهای همین سری هستند که به زودی معرفی خواهند شد.




برچسب ها : ,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.